Lumi paralele?

Ieşind din valuri, catedrala…No Photoshop.

About nelucraciun

I'm a young spirit in an old body.
Galerie | Acest articol a fost publicat în Banat, Foto, Timişoara și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Lumi paralele?

  1. hazmate spune:

    Care e jumătatea plină ?

      • hazmate spune:

        Mda, ce sa-ti spun, ca parca eu nu mi-am dat seama…Era o metafora, dar daca nu iti convine, spune-mi si imi retrag cuvintele. Hai da-o ‘ncolo de treaba, e clar ca nu e un pahar, ce naiba, tu asa ai crezut ca am crezut eu? Daca da, nu am cuvinte, adica am, dar nu ma pretez sa le scriu aici. Daca nu, ce te-ai suparat asa? Ca nu cred ca ai ambele jumatati goale.

      • nelucraciun spune:

        Chiar nu m-am supărat deloc! Numai că altă interpretare nu am putut să dau întrebării.

  2. geomarz spune:

    Nu trebuia sa fie invers ?

  3. Poza asta e facuta in Timisoara ?

  4. ioan avram spune:

    O fotografie splendida unde rolul fotografului este major,esential.El „scrie” cu aceasta imagine…..

  5. Stefania spune:

    cu photoshop sau fara, cu capul in jos sau in picioare, fotografia e frumoasa🙂 acum, raspunsul la intrebarea cu lumile parelele… imi place sa ramana un mister.

  6. Hronic spune:

    E o problema de optica, desigur. Turnul este indepartat si nu se reflecta in apa din acel unghi. Rezultatul este o poza frumoasa si misterioasa.

    • nelucraciun spune:

      Aşa este. În imaginea directă turnul a fost apropiat prin teleobiectiv. În imaginea reflectată nu avea cum să se vadă. Intervenţiile post- expunere sunt minime: un uşor decupaj şi o rotaţie de cca. 180 grade.

      • geomarz spune:

        Ma tot intrebam cum de nu a aparut si turnul in apa. Am inteles…
        In alta ordine de idnei, la sfirsitul asta de saptamina sper sa ajung … acasa…

  7. Pingback: http nelucraciun wordpress com 2011 03 25 lumi… « photography tips and more

Lasă un răspuns

