Ploaie ciudată

Ieri (9 iulie 2011) după amiază, în timp ce coseam bălăriile din partea necultivată a grădinii mele din Chevereşu Mare (Timiş), pe o vreme însorită cu un cer presărat cu norişori foarte rari, a început să … ploaie. Nu, nu era o ploaie obişnuită. Părea mai degrabă o ninsoare cu fulgi foarte rari. Numai că, în loc de stropi de apă sau de fulgi de zăpadă, din înălţimi cădeau…fire de fân, bucăţele de vegetaţie uscată. Când primul „fulg” mi-a căzut în faţa ochilor, l-am crezut scăpat din ciocul vreunei zburătoare. Dar nu, ridicând privirea, am văzut cea mai ciudată ploaie din câte am întâlnit vreodată.
De bună-seamă, undeva, o mini-tornada a ridicat în văzduh fragmente de vegetaţie uscată pe care curenţii de înălţime le-au purtat până deasupra grădinii mele…

About nelucraciun

I'm a young spirit in an old body.
Galerie | Acest articol a fost publicat în Banat, eco, Natură și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

