Generaţii

Am fotografiat, în Turingia, case vechi de secole. Unele au peste jumătate de mileniu. Am remarcat, pretutindeni, grija localnicilor, a comunităţilor şi a autorităţilor pentru conservarea şi restaurarea vechilor construcţii. Şi nu sunt puţine.
Iată, în continuare, amprentele generaţiilor întipărite de vreme pe un vechi zid:

Urmele generaţiilor

About nelucraciun

I'm a young spirit in an old body.
Galerie | Acest articol a fost publicat în Istorie, Social și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Generaţii

  1. viesparul spune:

    Am remarcat si eu grija despre care vorbesti. Peste tot am remarcat asta. Cu exceptia taramurilor noastre mioritice…😦

  2. Marlen spune:

    Eu am gasit in Paris o mentiune de felul „aici e Strada …., pomenita de Michel Zevaco, autorul „Cavalerilor Pardaillan” in romanul sau, un roman care descrie fapte imaginare.” Pana aici merge grija unora de a conserva niste fapte, despre care poate trecatorul ar fi interesat… La noi ….. mocirla in centrul istoric al Bucurestiului si lipsa de grija crasa. Distruse vechile vestigii, sincer eu as fi fost mai interesata sa lase cimitirul ala din centru, de la Universitate, decat alta parcare pe care oricum din cauza preturilor mari n-o va folosi nimeni. Sau cimitirul ala pe care s-au grabit sa-l acopere cu autostrada spre mare…

Lasă un răspuns

