Scrisori din America. Animaţie pe TV.

Nu pot să-mi ascund bucuria de a mă scula şi culca odată cu eroii desenelor animate de la TV,  e adevărat alţii decât cei de pe vremea copilăriei mele, ăştia  de acum fiind mai şcoliţi, mai sofisticaţi şi cu alte apucături, mai rafinate. De ce mă uit la animate ?! Păi dacă nu ştiu ce-a păţit Scoobe Doo, până la urmă risc să fiu penalizat de juniorii mei şi să fiu pus la colţ pentru greşeală !
Mai regăsesc eroi de pe vremea mea, rătăciţi prin industria asta a animaţiei, am dat de Tom şi Jerry, de Scoobe Doo şi alţii, pe care-i văd în alte ipostaze şi în alte scenarii, care se mulează pe vremurile de acum.
Sunt trup şi suflet cu eroii ăştia de modă nouă, Elefantu Babar, Ursuleţu Rupert, Căluţul dansator Marvin, Maimuţoiu George sau bâlbâitu Jacob Two Two., îi urmăresc cu interes şi le ţin pumnii la acţiunile lor mai riscante.
Tot văzând şi revăzând zeci de episoade am ajuns să-nvăţ pe de rost şi distribuţiile, cine cu ce – a contribuit la producerea serialului, cum îl cheamă pe regizor, pe producător sau pe scenarist.
Cum lumea de pe aici e cosmopolită rău de tot, citesc pe genericele de la sfârşitul filmelor sute de nume englezeşti, hispanice, asiatice, poloneze, slave.
Da, ăştia se ocupă de animaţie, fac bani frumoşi, e o marfă care se caută, se cumpără şi se plăteşte bine.
Tot mă întreb cu ce naiba se ocupă românii de aici din Lumea Nouă.
Am constatat că ai noştrii trag tare cu construcţiile. Sunt mari meşteri cu faianţa, parchetul şi zugrăvitu’.
Desigur că mai sunt şi doctori, contabili, avocaţi şi alte meseriii de care dai atunci când nu te-aştepţi.
Pe la Microsoft a doua limba vorbită e româna. Asta chiar spune ceva!!.
Când era să zic că filmu’  de animaţie nu-i de nasul românilor, hop, dau tocmai de RODICA MIHĂILESCU. Această doamnă e aciuită pe undeva prin Canada şi e băgată până-n gât în lumea filmului de animaţie. Am răsuflat uşurat!!!
România e prezentă!!! Nu ştiu exact ce hram poartă doamna Rodica pe acolo pe unde se fac filmele, dar e scrisă întotdeauna cu litere mari pe generic şi asta se pare că înseamnă ceva. Nu pot să zic decât „ Bravo RODICA MIHĂILESCU!”
Tiberiu Marcovici,
Naperville, Mai 2010

About nelucraciun

I'm a young spirit in an old body.
Galerie | Acest articol a fost publicat în America, Social și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

