Tomata uriasa

Iata ce fotografie a unei plante de tomată, crescută în spatiu protejat (seră), am gasit în jungla internetului:

Tomata uriaşă

Este un hibrid cu creştere nedeterminată, Octopus F1, care, în spaţii încălzite, poate trăi câţiva ani şi poate da o producţie de 14.000 de roşii, cumulând cca. 4,5 tone.
Pentru o supravieţuire îndelungată planta se cultivă în cultură hidroponică, necesitând un volum foarte mare de îngrăşăminte, dar şi de substanţe utilizate pentru prevenirea bolilor specifice.
Am depistat, publicate pe internet, cca. 100 de copii ale acestei fotografii, la diferite rezoluţii, dar nu am reuşit să identific autorul. Întrucât am preluat o imagine de rezoluţie redusă, utilizând-o cu scop ilustrativ, aceasta se încadrează, cf. concepţiei Wikipedia, la capitolul utilizare cinstită şi nu violează (sper) dreptul autorului.

About nelucraciun

I'm a young spirit in an old body.
Galerie | Acest articol a fost publicat în Economie, Foto, Fotografie, Grădină, Imagini, Natură, Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Tomata uriasa

  1. s'anda spune:

    Dar esti sigur ca-i adevarat????..Nu da nimeni o adresa unde sa poti cere relatii,nu???…Unde sa te poti deplasa, sa vezi „minunea”la fata locului…..Asa am comandat si eu capsuni cataratori,si daca nu le-am mai dat tarcoale ,…si daca nu i-am mai rugat ,s-am bombanit,s-am descantat,…si nu s-au catarat oricate conditii le-am asigurat.E drept pe atunci nu aveam internet,sa ma documentez mai temeinic,…nu ca ar conta in cazul celor ce vor sa ne imbrobodeasca cu produse fantastice,dar ca foto, arata bine,nu??oricum eu de capsuni am fost multumita!!chiar daca nu s-au catarat ,au produs timp de 4 ani mai mult decat am sperat…

    • nelucraciun spune:

      Nu sunt sigur nici de buburuzele din gradina mea. Azi dimineata, in timp ce udam, folosind pompa noua, legata la forajul nou, am vazut doua, dupa ce le dadusem disparute…dar si gandacii puturosi avanseaza.
      Despre rosiile arbore, sunt cca. 100 copii ale acestei fotografii pe internet. Nu le-am deschis decat pe cele de rezolutie foarte mare, sperand sa gasesc postarea originala. Nu am gasit-o. Am gasit, insa, si alte fotografii similare.

  2. silvia spune:

    Apropo de minuni si eu am comandat cica rosii negre pe imagini erau super OK in gradina la mine au iesit niste rosii normale,degeaba am asteptat eu rosiile negre,o alte patanie am comandat de la Bakker gladiole rosii cu margine neagra pe care am dat banii frumosi ,am obtinut niste gladiole bordo(culoare pe care o puteam obtine aducand de la soacra mea niste bulbi)asa este cu internetul uneori ne mai pacaleste dar vreau sa spun ca de cele mai multe ori firma care vinde este cea care minte. Silvia Satu Mare

    • nelucraciun spune:

      Da, si eu am cumparat seminte autohtone, la plic, de varza rosie si a fost alba, de varza extra timpurie si este extra-tarzie, de tomate rosii San Marzano si sunt Roma…am mai primit pe internet rosii de un anumit soi si au fost, in plic, 3-4 soiuri. Sa nu mai vorbim de semintele cu germinatie 30% (aduse pe bani destui din strainataturi) sau care nu au germinat de loc, insa aici, probabil, a gresit gradinarul….

Lasă un răspuns

