Cum am condus-o pe Alexandra la altar

De sfântul Ilie am condus-o pe fiica mea cea mare, Alexandra, după ritul romano-catolic, la altar.
_M3B4963
Înaintea noastră, două fetiţe ne presăraseră calea cu petale de trandafir
_M3B4974
Mireasa, firesc, a fost în centrul atenţiei. Eu doar păşeam alături.
_M3B4982
M-am retras, discret, în primul rând. Deveneam doar un spectator.
_M3B4985
Ceremonia poate să continue.
_M3B5020
Casă de piatră, Alexandra şi Andrei!

About nelucraciun

I'm a young spirit in an old body.
Galerie | Acest articol a fost publicat în Banat, Foto, Fotografie, Genealogie, Imagini, Istorie, Timişoara și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Cum am condus-o pe Alexandra la altar

  1. sa fie intr-un ceas bun..!
    casa de piatra ….sanatate si noroc ..din toata inima …!

  2. Iuliana spune:

    Casa de piatra, sanatate si numai bine🙂

  3. s'anda spune:

    .Esti mandru foc….ca fara tata,o mireasa ce-i???Multa intelegere si fericire le doresc.Si tie Nelu Craciun ,o nepoata frumoasa si sanatoasa ,si mandra ca mama ei.

  4. viesparul spune:

    Sa fie intr-un ceas bun, sa fie sanatosi si fericiti! Casa de piatra!

  5. jaxelos spune:

    Nu stiu de ce , dar chiar mi te inchipuiam cu mustata🙂
    Casa de piatra si sa fie intr-un ceas bun.

  6. Tiberius spune:

    Poate m-am trezit un pic cam târziu , cer iertare , și urez tinerei perechi fericire și casa să fie din „piatră” !!!

Lasă un răspuns

