Recoltele sfarsitului de sezon 2015

Din pacate n-am prea avut vreme, in vara care a trecut si in prelungirea acesteia din septembrie, sa-mi prezint gradinile pe blog.
Iata, in apropiere de spartul targului, recoltele ultimelor doua saptamani din gradina mea de la tara. Poate voi avea vreme si de o analiza a anului gradinaresc 2015. Sper inca.
Iata ce am adunat sambata trecuta:
recolta 26.09.2015
Tomate coapte, 3 ladite, tomate parguite, pe care ulterior le-am pus la coacere, acoperite cu ziare, doua ladite, gogonele pentru murat, doua ladite, ardei, diverse soiuri si bame, o ladita, nuci, doua ladite si o galeata de morcovi pentru tocat si congelat.
Simbata, 03.10. 2015 a fost ziua nucilor. Cinci ladite pline. Pe langa acestea am mai adunat doua ladite cu legume, tomate coapte si parguite, ardei.
recolta 03.10.2015
Gogonele nu am mai cules, cele doua ladite din saptamana precedenta dovedindu-se suficiente.

About nelucraciun

I'm a young spirit in an old body.
Galerie | Acest articol a fost publicat în eco, Foto, Fotografie, Grădină, Imagini, Natură și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Recoltele sfarsitului de sezon 2015

  1. Carmen spune:

    Minunate roade! Ce satisfacție să aduni din grădina proprie atâtea bunătăți!
    Eu mă bucur parcă altfel de fiecare gogonică, morcov, nucă, floare când sunt din grădina mea. În fine, spun banalități, dar chiar așa e!🙂

    Văzând lădițele cu nuci din poza ta, mi-am zis: „Și eu care credeam că am adunat nuci multe…”🙂

Lasă un răspuns

