A înflorit socul. Scurtă privire prin grădina mea de la țară. 7 mai 2016

Am început noul sezon de grădinăreală, în grădina mea de la țară, pe 19 martie. Atunci am semănat și am plantat cam tot ce mi-am propus pentru etapa întâi. Am continuat, cu o excepție, în fiecare sâmbătă.
Ieri trebuiau neapărat prășite câteva straturi, cel cu fasole azuki, cel cu fasole neagra și cel cu cartofi albi. Dar, pentru că terenul era destul de moale, m-am limitat la a planta ultimele răsaduri de roșii, grosul răsadurilor de ardei și cele cinci răsaduri de cartofi dulci pe care am reușit să le produc în acest an. Apoi am cosit și iar am cosit…cu motocoasa. Curtea, frontul stradal și o parte din livadă. La prânz am mâncat mici și cârnăciori prăjiți de soția mea și nu am băut bere. Fetele au strâns iarba cosită, au cules spanac, salată, ceapă hagima și ridichi.Spre seară, după ce pământul s-a zvântat, am reușit să prășesc, până la lăsarea întunericului, cele trei straturi propuse.

Mai întâi niște ardei proaspăt plantat:rasaduri ardeiȘi un cartof dulce:rasad cartof dulceA înflorit socul. În curând vom gusta socata.inflorescente socDar să dăm o raită prin grădină. Mai întâi cartofii:cartofiApoi mazărea oloagă:mazare oloagacare, firesc, nu e așa evoluată ca mazărea de iarnă din grădina urbană. Urmează ceapa, din care am plantat un soi alb și unul roșu. De asemenea ceapă Hagima:ceapaMărarul a ieșit spontan peste tot. L-am lăsat să-și facă de cap în salată, din care am semănat trei soiuri:salate si mararSpanacul, seria întâi și morcovii:spanac, zarzavaturiDar și seria doi, alături de bob și hrișcă. Hrișca am semănat-o la plezneală, să văd reacția păsărelelor, când s-o coace. spanac, bob, hriscaNiște coriandru:coriandruPentru final, unul dintre straturile cu fasole albă, pentru boabe.siruri fasole

Spor la grădinărit!

About nelucraciun

I'm a young spirit in an old body.
Galerie | Acest articol a fost publicat în Banat, eco, Foto, Fotografie, Grădină, Imagini, Natură, Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la A înflorit socul. Scurtă privire prin grădina mea de la țară. 7 mai 2016

  1. Dani spune:

    Bun inceput cu gradina de la tara ! Si recolte cat mai frumoase !

  2. Mihaela C.P. spune:

    Foarte frumos ordinate randurile cu diverse .

  3. nelucraciun spune:

    Ei, am avut si eu o sfoara legata de doua bete…
    Multumesc pentru apreciere!

Lasă un răspuns

