Fasole Scarlet – tubercul

Pregătind eu grădina de la țară pentru noul sezon, mi-am amintit că citisem undeva despre această plantă că este perenă, că formează un tubercul, din care va da, în primăvară, noi vrejuri. Cum aveam și în această grădină o tufă de fasole scarlet, și cum urmează arătura de toamnă, m-am gândit să verific această informație. Am luat hârlețul și am dezgropat frumusețe de tubercul:

tubercul-fasole-scarlet

tubercul de fasole scarlet

L-am luat, l-am fotografiat cu telefonul și l-am îngropat între florile din curte, în speranța că, anul viitor, va regenera.

About nelucraciun

I'm a young spirit in an old body.
Galerie | Acest articol a fost publicat în Banat, eco, Economie, Foto, Fotografie, Grădină, Imagini, Natură și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Fasole Scarlet – tubercul

  1. Dani spune:

    Wow ! Exista fasole perena ? Auzisem de ea, e foarte decorativa cu florile ei rosii, dar habar n-aveam ca e perena. Merci de informatie !

    • nelucraciun spune:

      Sper sa-si pastreze perenitatea si in clima noastra. Am si in gradina de la oras doua plante; din pacate nu am obtinut pastai decat toamna, le-am cules verzi dupa prima bruma. Sper sa obtin cateva seminte viabile. Nu stiu de ce florile din vara au cazut 99,9%, iar cele 2-3 care au ramas au fost atacate de gandacii puturosi si semintele obtinute nu par bune.

Lasă un răspuns

